Hansdotterin asiakasyritysten asiakaslehtijuttuja 

Kirjoitan markkinointiviestintätoimisto Hansdotterin asiakasyrityksille artikkeleja ja asiakaslehtijuttuja, suomeksi ja englanniksi.

Millainen on hyvä asiakaslehtijuttu? Se houkuttelee kiinnostavilla nostoilla, kuvateksteillä ja otsikoinneilla, saa syventymään asiaan sekä herättää ajatuksia ja oivalluksia. Muihin sisältötyyppeihin verrattuna asiakaslehtijutulla on oma luonteensa. Jutun hyväksyntään voi osallistua useampi taho, viestintä voi olla vilkasta, versioita voi olla useita ja aikataulut voivat venähtää. Silloin kirjoittajan tehtävä on pitää jäät hatussa ja työstää juttu viilaus kerrallaan valmiiksi.

Alla myös näkymä Blue Industry Parkin vastuullisuusaiheisesta artikkelista.

"Anna-Kaisa hoiti englanninkieliseen asiakaslehteen tilaamani artikkelin ammattitaitoisesti ja mukautui kärsivällisesti haastateltavan venyviin aikatauluihin. Lopputulos oli laadukas ja briiffin mukainen." 

Sari Lommerse, Creative 
Hansdotter 

Edellinen
Edellinen

Adventure Club

Seuraava
Seuraava

Reinon & Ainon blogi